Hvis du har brug for 24/7 IT-driftssupport

Så er det tid til at snakke IT-Outsourcing

Få en effektiv og gennemprøvet End User løsning

Vi kan levere en færdig, gennemprøvet og effektiv end-user løsning til dig. Slutbrugeren får adgang til at få løst alle IT-relaterede forespørgsler og problemer i alle døgnets 24 timer, 7 dage om ugen. Vi kan automatisk rulle software ud til dine brugere, levere opdateringer gnidningsfrit, samle op på de softwarelicenser du skal bruge og gøre det nemt at rapportere på centrale parametre. På den måde gør vi det nemmere for dig at arbejde med de værktøjer, du er afhængig af hver dag.

 

 

Vi har designet vores Help Desk og single-point-of-contact-funktion, så dine brugeres IT-problemer hurtigt og effektivt distribueres hen til den person hos os eller hos den 3. parts-leverandør, der kan løse dem. Og vi følger op på hver sag, indtil den kan lukkes.

Vi opsamler udførlig statistik om de sager, som dine brugere rapporterer, og samler erfaringerne i rapporter og proaktive analyser, så vi kan minimere gentagelser af kendte fejl. Og det er alt sammen noget, vi gennemgår på de statusmøder, som vi holder sammen med dig.

Vil du vide mere om End User support?

Kontakt os eller lad os kontakte dig!

Kontakt os