Hvis du har brug for 24/7 IT-driftssupport

Så er det tid til at snakke IT-Outsourcing

Service Desk og Operation Management

Vores Service Desk er en af vores kunders vigtigste berøringspunkter med TDC Hosting. Vi sikrer, at 75-80% af alle kundesager løses øjeblikkeligt og en effektiv proaktiv håndtering af systemgenererede alarmer via:

  • Højt kvalificerede IT-specialister
  • Fokus på kendskab til kundens forretning og døgnrytme
  • Effektiv systemunderstøttelse
  • Fokus på automatiserede end-to-end processer

Vores specialisters dybe viden sikrer en effektiv visitering og allokering af mere komplekse opgaver til vores 2nd eller 3rd level teknikere, som arbejder i samme systemer på tværs af kunder. Deres kompetencer, certificeringer og erfaring er kortlagt i et ”knowledge map” – på den baggrund kan vi:

  • Sammensætte teams, der sikrer høj performance
  • Sikre at enhver ticket tildeles den rigtige tekniker eller team første gang. Derfor løses alle tickets meget hurtigt og effektivt
  • Sikre adgang til de rigtige kompetencer 24/7

 

 

24/7 service

Ved major incidents aktiveres 24/7 Situation Manager, som tager kontakt til dig (via mail, sms og telefon) og holder dig løbende opdateret, så du ved, hvad vi gør, og hvornår problemet forventes løst.

Efterlevelse af særlige krav til change management eller andre processer sikres via en effektiv systemunderstøttelse, som kan håndtere kundespecifikke forhold.

TDC Hosting Service Desk er åben 24 timer i døgnet, og kunder kan kontakte os via telefon, e-mail eller søge information og statistik om deres løsning i vores kundeportal.

Skal vi snakke om Operation Management?

Vi er eksperter i it-drift - kan vi gøre noget for jeres forretning?

Kontakt os